= =
en-US

بازدید مدیریت ایران آکواریا از کمپانی کورالن زاکت

مدیریت فروشگاه ایران آکواریا در بازدید از کمپانی کورالن زاکت آلمان در مورد همکاری های آینده با مدیران این کمپانی بزرگ بحث و تبادل نظر کرد. در این دیدار، آخرین محصولات کورالن زاکت، محصولات در دست تولید و زمینه های همکاری میان دو شرکت به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت و تفاهم هایی به دست آمد.

ایران آکواریوم به عنوان بزرگترین وارد کننده ی محصولات آکواریومی در خاور میانه همواره در تلاش است تا با حفظ و گسترش روابط تجاری با کمپانی های بزرگ این صنعت، آخرین و جدید ترین محصولات تولید شده در این حوزه را در اختیار بازار آکواریوم ایران قرار دهد تا آکواریوم داران ایرانی بتوانند پا به پای دانش روز آکواریوم حرکت کنند.

کمپانی کورالن زاکت واقع در جنوب آلمان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ی محصولات آکواریومی است که در طول 20 سال فعالیت خود توانسته است محبوبیت فراوانی در میان آکواریوم داران به دست آورد. این کمپانی بزرگ با دقتی وسواس گونه و با استفاده از دانش روز دنیا همواره کوشیده است تا نوآوری های بی نظیری به این صنعت معرفی کند. از جمله نوآوری های این کمپانی بزرگ سیستم زئو-ویت بوده است که به نوبه ی خود انقلابی در مدیریت مواد غذایی داخل آب به حساب می آید.

تاریخ ایجاد: 11 /آبان/1396
تعداد بازدید: 107

بازگشت


rating
نام
ایمیل
نظر
X

مشاوره در واتساپ

درصورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق لینک زیر در واتس‌آپ با کارشناسان در ارتباط باشید.

ارسال پیام