= =
en-US

فرشته ماهی مجستیک بلو اسکلتن متفاوت با هر آنچه دیدید

هر از گاهی یک ماهی بسیار خاص و به یاد ماندنی در رادار ماهی های کمیاب ما ظاهر می شود. فرشته ماهی مجستیک بلو اسکلتن یک مثال خوب است. این نمونه ی بسیار زیبا از پاماکانتوس ناوارچوس راه خود را به خوبی در آکواریوم دریایی شرقی اچ کی پیدا کرده است.

بلو اسکلتن قسمت کوچکی از فرشته ماهی مجستیک ابرانت است که ما در این سرگرمی دیده ایم و نمی توانیم بیشتر از این برای رنگهای بینظیر از آن انتظار داشته باشیم. با اینکه کوچک است اما این گونه به سرعت در سنین جوانی رنگهای دوران بلوغ خود را بدست می آورد. اما این ماهی خاص به نظر می رسد حلقه های آبی و بدن زرد رنگ خود را دارد اما رنگهای بچگی خود را از دست نمی دهد.

ماهی در نهایت تبدیل به رنگهای باور نکردنی آبی نیرو دریایی و نارنجی با خطهای موج دار در طول بدن و صورت می شود. خطهای نامعمول روی گونه ها و سینه و کناره های بدن کمی شبیه به دنده ها و استخوان ها است و به همین دلیل فرشته ماهی با شکوه اسکلت آبی نامیده می شود. از جایی که بلو اسکلتن بین 3 تا 4 اینچ رشد می کند باید رنگهای دوران کودکی را محو کند اما در این نمونه آنها پهن تر و مشخص تر از بچه های پی. ناوارچوس (P.navarchus) است. ما عمیقا امیدواریم که در آینده این ماهی با رشد کردن از این شرایط خارج نشود.

این دقیقا رنگ و الگویی است که ما امیدواریم قابل ارث رسیدن باشد که این نژاد از فرشته ماهی های مجستیک با آن تکثیر شوند. تقریبا اکنون بیشتر از 2 سال است که بالی آکواریچ شروع به تکثیر فرشته ماهی مجستیک کرده است و می توانیم امیدوار باشیم این ماهی جهش یافته باز هم در بین ماهی های پرورشی باشد.

مقاله ای از ریف بیلدرز

تاریخ ایجاد: شنبه 30 تیر 1397
تعداد بازدید: 403
print



rating
نام
ایمیل
نظر
X

مشاوره در واتساپ

درصورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق لینک زیر در واتس‌آپ با کارشناسان در ارتباط باشید.

ارسال پیام