= =
en-US

اولین تصاویر زنده از رس لناردی سوپرمیل شگفت انگیز

رس لناردی قطعا یکی از رنگارنگ ترین و زیباترین رسهای متوسط و بزرگ است. هر چند رسهای لناردی بسیار زیبا هستند تمام نمونه های دیده شده تا به حال جوان یا ماده بودند و آرزوی ما بوده که بتوانیم یک نمونه ی بزرگ را از نزدیک ببینیم.

ما در حال حاضر می دانیم که نمونه های ماده ی رس لناردی می توانند تا 9 اینچ رشد کنند در حالی که می توانند رنگ آبی و زرد را حفظ کنند. بعد از سالها تمجید کردن از این رس این نمونه به عنوان یک نمونه ی بسیار خاص شناخته شده است و ما توانسته ایم عکس های بسیار خوبی از نمونه ی نر این گونه بگیریم و باید بگوییم که ارزش این صبر کردن را داشت.

ظاهرا این ماهی تا 10 اینچ رشد می کند و با رسیدن به اندازه 25 سانتی متر یا بیشتر رنگهای واقعی خود را نمایش می دهد و همچنین شبیه به رنگهای ماده خود را دارد. رنگ زمینه رس لناردی نر سبز است و به طو کلی رنگ آبی را در تمام سایزها دارا است و رنگ آبی و زرد بسیار زیبایی روی باله های خود دارد. صورت این نمونه ی نر نیز دارای لکه ی آبی است و باله ی بالایی این ماهی دارای لکه ی سیاه است.

اما بر اساس صحبت های آقای سایمون هاوک از اوشن ریفز مارین آکواریوم از وسترن استرالیا نرها بسیار سریع هستند و به سرعت از مردم فرار می کنند و فاصله می گیرند که توضیح مناسبی است که چرا تا به حال دیده نشده اند.

تاریخ ایجاد: شنبه 06 مرداد 1397
تعداد بازدید: 707
print



rating
نام
ایمیل
نظر
X

مشاوره در واتساپ

درصورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق لینک زیر در واتس‌آپ با کارشناسان در ارتباط باشید.

ارسال پیام