= =
en-US

شما باور نمی کنید سن این تراچیفیلیا رشد کرده در آکواریوم چقدر است

همیشه اینکه سن دقیق بعضی ازمرجان های پلیپ بزرگ، یا مرجانهای سخت زمانی که وارد آکواریوم ما می شوند چقدر است سخت است. همیشه ما مرجان های اس پی اس را از زمانی که تنها یک قسمت کوچک مرجانی هستند نگهداری می کنیم اما به سختی می توانستیم سن دقیق آنها را برای تبدیل شدن به کلنی ها حدث بزنیم.همیشه اینکه سن دقیق بعضی ازمرجان های پلیپ بزرگ، یا مرجانهای سخت زمانی که وارد آکواریوم ما می شوند چقدر است سخت است. همیشه ما مرجان های اس پی اس را از زمانی که تنها یک قسمت کوچک مرجانی هستند نگهداری می کنیم اما به سختی می توانستیم سن دقیق آنها را برای تبدیل شدن به کلنی ها حدث بزنیم.

تخمین سن یک پلیپ ال پی اس تنها مثل هوموفیلیا،تراچیفیلیا و آکانتوفیلیا همیشه یک راز بوده است و دلیل آن این است که عموما برخورد ما با این گونه مرجانها با اندازه ی 2 اینچ بوده است. یکی از ما حدث ها و تخمین هایی را داشته ایم اما به لطف آقای تاکوما مازکی ما بهتر می دانیم تراچیس چقدر رشد می کند.

این تصاویر متعلق به تراچیفیلیا پرورش یافته در اسارت است که با تولید مثل در وایلد کورال اسپان به وجود آمده است. با گذشت چند هفته پلیپ شبیه به هر نوع مرجان سخت می باشد و با گذشت یک سال پلیپ تراچی ظاهر عجیب خود را بدست میاورد.

نزدیک به 5 سال زمان سپری شد تا اینکه تبدیل به مرجانی شود که ما هنوز هم به عنوان یک نمونه ی کوچک تراچیفیلیا در نظر بگیریم. این اتفاق به ما نشان می دهد که تراچیفیلیاها در آکواریوم های ما کمی بزرگتر از 2 یا 3 سال سن دارند.

تاریخ ایجاد: دوشنبه 22 مرداد 1397
تعداد بازدید: 381
print



rating
نام
ایمیل
نظر
X

مشاوره در واتساپ

درصورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق لینک زیر در واتس‌آپ با کارشناسان در ارتباط باشید.

ارسال پیام