= =
en-US

کورال سیستم، محصولی متفاوت از کمپانی تولید کننده ی زئو-ویت

مدت هاست آکواریوم داران مرجانی در سراسر جهان محصولات مختلف از سری زئوویت را در تانک های خود استفاده می کنند. اما علاقه مندان به این سری از محصولات لزوما تمام دستورالعمل های این شیوه شامل زئولیت ها، رآکتور ها و مکمل های زئوویت را به کار نمی بندند. سری کورال سیستم مجموعه ای از 4 محصول است که دقیقا برای بر طرف کردن نیاز این آکواریوم داران طراحی شده است تا بتوانند بدون نیاز به راه اندازی یک سیستم کامل زئوویت، بهترین و مهم ترین عناصر موثر در این سیستم را در آکواریوم خود داشته باشند.

سری کورال سیستم از کمپانی کورالن زاکت در واقع شامل 4 قسمت است که در 4 بطری متفاوت ارائه شده است. هر کدام از این بخش ها با دقتی بالا طراحی شده اند تا بتوانند سلامت، رنگبندی فوق العاده و رشد سریع مرجان ها را تضمین کنند. این موضوع بسیار مهم است که کورال سیستم فاقد هر گونه کلسیم، کربونات و منیزیم است و این عناصر اساسی باید به صورت جداگانه به آب اضافه شوند.

کورال سیستم 1 عامل رنگ دهنده به مرجان هاست. این محصول حاول نیکل، منگنز، فلوراید، سدیم، روبیدیوم، روی و وانادیوم است. کورال سیستم 2 عامل رنگ دهنده ی دیگری است که حاوی سدیم، بور، برومین، استرونتیوم و فلوراید است. کورال سیستم 4 نیز تاثیری بسیار اساسی بر روی رنگبندی موجودات دارد و حاوی پتاسیم، فلوراید، برم و ید است. و نهایتا کورال سیستم 3 منبعی سرشار از آمینو اسید هاست.

شاید برای شما هم که به نگهداری آکواریوم های مرجانی علاقه دارید دیدن تمامی این عناصر و مواد مختلف در یک سری مشخص از محصولات کورالن زاکت بسیار جذاب باشد. جای خالی چنین محصولاتی که به صورت یک جا و تخصصی تمام نیاز های مرجان ها را بر آورده کنند سال ها در میان آکواریوم داران احساس می شد و اکنون کورالن زاکت با اتخاذ رویکردی جسورانه و متفاوت از گذشته سعی کرده است تا به این نیاز پاسخی کارآمد بدهد. باید گفت که این کمپانی بزرگ این بار هم موفق بوده است و سری کورال سیستم به سرعت تبدیل به محصولی پرطرفدار در میان آکواریوم داران شده است.

تاریخ ایجاد: دوشنبه 17 مهر 1396
تعداد بازدید: 169
print



rating
نام
ایمیل
نظر
X

مشاوره در واتساپ

درصورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق لینک زیر در واتس‌آپ با کارشناسان در ارتباط باشید.

ارسال پیام