= =
en-US

نقد و بررسی محصولات ای دی ای: آکوا سویل

هر چند متداول ترین خاکی که برای زیرلایه ی آکواریوم استفاده می شود آکوا سویل آمازونیا ست، شرکت ای دی ای در کنار این محصول دو خاک مالایا و آفریکانا را نیز در میان تولیدات خود گنجانده است. دانستن خصوصیات این خاک ها به شما اجازه می دهد تا زیرلایه های آکواریوم خود را به گونه ای دلخواه طراحی کنید و به نتایج مطلوب دست بیابید.

 

آکوا سویل مالایا

از جمله ویژگی های خاص خاک مالایا می توان به رنگ اُخرایی آن و افزایش خاصیت اسیدی آب اشاره کرد. این خاک برای گیاهانی مانند کریپتوکورین که رشد آن ها زمان بر است ایده آل می باشد. خاک مالایا حاوی مقادیر کمتری از نیتروژن است، و می توان از مکمل های غذایی حاوی آهن و دیگر عناصر برای غنی سازی آن استفاده کرد.

آکوا سویل مالایا

 

آکواسویل آفریکانا

این خاک که بسیار شبیه خاک قرمز رنگ نواحی استوایی است می تواند حال و هوایی استوایی به آکواریوم شما ببخشد. به خاطر ذخیره ی غذایی پایین خاک های مالایا و آفریکانا، رشد گیاهان آکواریومی در این خاک ها، بر خلاف خاک آمازونیا، کند می شود.  به همین خاطر این خاک ها برای کسانی که نمی خواهند گیاهانشان رشد بیش از حد داشته باشند ایده آل است. این خاک ها همچنین می توانند برای کسانی که به تازگی کار با آکواریوم های گیاهی را شروع کرده اند و نمی خواهند کنترل کیفیت آب از دستشان خارج شود گزینه ی مناسبی باشند.

آکواسویل آفریکانا

تاریخ ایجاد: دوشنبه 17 مهر 1396
تعداد بازدید: 141
print



rating
نام
ایمیل
نظر
X

مشاوره در واتساپ

درصورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق لینک زیر در واتس‌آپ با کارشناسان در ارتباط باشید.

ارسال پیام