= =
en-US

::بازدید رئییس شرکت OceanNutrition

رئیس شرکت Ocean nutrition، آقای اریک برای بازدید ازفعالییت های نمایندگی انحصاری خود درخاورمیانه روز 25سپتامبر 2013 وارد ایران شد و از فروشگاه ایران آکواریوم واقع در بزرگراه نواب دیدن کرد.

::توليدات جديد شركت Brightwell فروردين سال بعد در ايران آكواريوم

توليدات جديد شركت Brightwell در فروردين سال بعد در فروشگاه ايران آكواريوم عرضه خواهد شد. از تمامي علاقمندان دعوت به عمل مي آيد تا از اين محصولات بازديد نمايند.  لازم به ذكر است كه شركت Brightwell يكي از بهترين هاي صنعت آكواريوم مي باشد.

::برگزاري نمايشگاه آكواريوم در امارات با حضور شركت Aqua Gulf از ايران

نمايشگاه آكواريوم در امارات با حضور كمپاني هاي معتبر از 21 اسفند لغايت 23 اسفند برگزار مي شود.  شركت Aqua Gulf از ايران در اين نمايشگاه شركت خواهد كرد. اين خبر تكميل مي شود.

::عرضه ماهي هاي هاوايي در ايران آكواريوم

فروشگاه ايران آكواريوم در راستاي ارائه محصولات با كيفيت، اين بار ماهي هاي هاوايي را به فروش مي رساند. از علاقمندان براي بازديد دعوت به عمل مي آيد.

::حضور رئيس شركت Aqua Gulf در ميان بهترين كمپاني هاي دنيا در امارات

نمايشگاه آكواريوم در امارات با حضور كمپاني هاي برتر در صنعت آكواريوم برگزار شد.

::برای اولین بار در ایران، متنوع ترین محصولات غذایی منجمد اوشن نوتریشن

برای اولین بار در ایران، متنوع ترین محصولات غذایی منجمد ماهیان و مرجان ها از شرکت اوشن نوتریشن در فروشگاه بزرگ ایران آکواریوم عرضه می گردد. از علاقمندان برای بازدید دعوت به عمل می آید.

::ثبت نمایندگی انحصاری ایران آکواریوم در وبسایت رسمی کمپانی EcoTech Marine آمریکا

ثبت نمایندگی انحصاری ایران آکواریوم در وبسایت رسمی کمپانی EcoTech Marine آمریکا در تاریخ 4 مرداد ماه 1393 انجام پذیرفت. شرکت ایران آکواریوم در این قرارداد شرکت مذکور را ملزم به ارائه خدمات گارانتی به کشور عزیزمان ایران کرده است.

::عرضه متنوع ترین محصولات شرکت ADA به زودی در ایران آکواریوم

با توجه به استقبال بی نظیر علاقمندان ایرانی به محصولات ADA ژاپن در تاریخ 2 شهریور ماه 1393، محصولات متنوع و با کیفیت این کمپانی مجدداً توسط شرکت ایران آکواریوم (نمایندگی رسمی محصولات ADA ژاپن در ایران) به بازار عرضه می گردد. از علاقمندان برای ب...

::اخذ نمایندگی Seachem توسط شرکت ایران آکواریوم به صورت رسمی در ایران

برای اولین بار در ایران محصولات Seachem به زودی در فروشگاه ایران آکواریوم عرضه می گردد.
X

مشاوره در واتساپ

درصورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق لینک زیر در واتس‌آپ با کارشناسان در ارتباط باشید.

ارسال پیام